poniedziałek, 19 listopada 2012

Motylami inspirowane


Chciałam pokazać mani wykonany jeszcze latem, kiedy było pięknie i ciepło, a czasu wolnego było sporo. Do mani użyłam:
-baza wygładzająca Golden Rose (2zł na promocji ^^)
-czarny lakier Safari (ok.3zł)
-intensywny różowy również Safari (ok.3zł)
-biały, zwykły kupiony na rynku (ok.2zł)
-pomarańczowy Golden Rose 346 (3.90zł)
-pastelowy żółty MIYO (niestety numerek się starł, ale o ile dobrze to był numer 43) (ok.3,50zł)
-przyśpieszacz do schnięcia lakieru Avon'u (ok.15zł w zależności od promocji)
-cienki pędzelek do zdobień

Na bazę nałożyłam różowy lakier i dla szybszego efektu spryskałam go przyśpieszaczem. <najlepsze jest to, że wystarczyła 1 warstwa Safari ; )>

Metoda ombre. Na kartkę papieru wylałam trochę lakieru pomarańczowego i nakładając go na gąbeczkę odciskałam na paznokciu. To samo z żółtym lakierem.

Po wyschnięciu zrobiłam czarną obramówkę i wzór widoczny na fotce. Dodatkowo na dole parę białych kropeczek po czym dla utwardzenia top coat i gotowe. ; )


4 komentarze: