czwartek, 11 lipca 2013

Orly Mash Up

Hej ;D 

Chciałam przedstawić wygrane w konkursie u B for Beautiful Nails (http://b-for-beautiful-nails.blogspot.com/) lakiery Orly z kolekcji Mash Up :)


Zdążyłam przetestować dwa z nich: Pretty-Ugly i Mayhem Mentality i szczerze mówiąc jestem w nich zakochana :D Generalnie neony nigdy mnie nie interesowały, ale gdy pomalowałam pazurki tą mega elektryzującą pomarańczą to zmieniłam zdanie ;D Kolor jest bardzo zauważalny, dlatego dodałam ozdoby, a dwa pazurki pokryłam lakierem Golden Rose  Impression Color Nr 12.








                                                








A tutaj moje pierwsze ikat nails z udziałem Pretty-Ugly, czarnego lakieru Safari, białej farbki akrylowej, różowego, wpadającego w fuksję Golden Rose with protein i Revlon Scented Parfume Mint Fizz, który pachnie cudownie <3

















6 komentarzy:

  1. Cieszę się niezmiernie, że przypadły Ci do gustu te lakier :) I tak jak piszesz - pomarańcza jest mega energetyzująca i ja uwielbiam ten neon :)
    Super u Ciebie wygląda!
    A na niebieskim podobają mi się te wzorki! :)

    PS. Dzięki za głos :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Tak jak nigdy nie przepadałam za neonami, tak teraz się do nich przekonałam ^^ Dzisiaj na stópkach wylądował "Choreographed chaos" który też jest mocnym kolorem i wydaje mi się, że za chwilę pomaluję nim też paznokcie u rąk :D

    PS. Nie ma za co, wzorki bardzo mi się podobają, jestem pod wrażeniem ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomarańczowe najlepsze, bardzo lubię neony, poprawiają humor:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie dzięki temu lakierowi przekonałam się do neonów ^^
      PS. Przepraszam, że dopiero teraz odpisuję, ale nie miałam wcześniej dostępu do Internetu, byłam w górach.
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  4. Śliczne te lakiery :D Nigdy ich nie widziałam ani o nich nie słyszałam :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się Orliki marzyły, ale to drogi interes ; / Dlatego byłam taka szczęśliwa jak je wygrałam ^^

      Usuń